Tuuuesday

Hello alla glada :) Hoppas ni mår bra. Jag mår i alla fall bättre och bättre för var dag, jätte skönt o kul. Känner att man blir mer och mer människa haha.
-
Under dessa dagarna (fredag till tisdag) har svullnaden vänt och börjat gå ner. Mer på ena sidan än den andra så jag undrar om jag inte fått en infektion eller något liknande på den "svullna" sidan. Ibland får jag en smak i munnen som liknar den jag hade när min tungpiercing blev inflamerad... Ska till sjukhuset imorgon för rönken och kirurgbesök så då får jag svar på om det är det eller inte. Hoppas inte! Menmen ...
-
I fredags åt jag mat för första gången. Det blev jättegod potatismos med världens godaste sås som Niclas gjorde, mmmm så god den är. Det åt jag med sprutan och det gick bra. På lördagen åt jag potatismos igen men denna gången med broccoli och blommkål som vi kokte och mixade ner, också jätte gott.
Igår värmde jag felix köttsoppa, mixade den, och la nån klick creme fraiche.. - GOTT!
Det är väldigt skönt att jag nu har börjat äta lite mat för att leva på massa olika juicer, safter och joggi är ingen höjdare plus att jag blir mycket piggare nu med riktig mat.
-
Tack för all hjälp här hemma mammi <3
/L


Kommentarer
Mammi

Min sötaste positivaste tös :))
Ska vi länka varandras sida?

2013-03-11 @ 22:11:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0