KÄKOPERATION

Idag är det exakt en vecka till jag ska genomgå min käkoperation. Det känns nervöst, men ändå inte. Detta är något jag velat få gjort i så många år nu så jag längtar faktiskt till måndag. Jag vet att det kommer att bli 6 jobbiga veckor men vad är egentligen 6 veckor av mitt liv... :)
Hela processen kommer sammanlagt ta 2 år.
Fick min tandställning i början av sommaren år 2010 och kommer att ta av den i början av sommaren nästa år, 2012.
Tandställningen är i sig har inte besvärat mig alls mycket. Det har aldrig gjort ont när jag varit och spänt den mer än dagen dom gjort det. Har fått lite skav på underläppen men det är inte heller något som stört mig så mycket då jag har haft vax som tagit bort skavet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0