MALMÖ

nu är det ju malmöfestival i här i malmö. det är marknad, karuseller, lite uppträdanden och musik här o var, o så en del öltält oxå! ballt när det händer något i stan faktiskt.
.
har varit i malmö två gånger idag och ska in en sista nu ikväll. vart ett ärende imorse med sarah o efter det byggde hon sina naglar o sen åt vi på jensens böffhus. vi tog kyckling med stekt potatis och bea - classic :) till förätt åt vi lökringar, friterad mosarella och jalapenijos med ost. det var så fruktansvärt gott, åhh ville bara ha mer.
.
nån timme efter jag kommit hem åkte jag tillbaka, men denna gången med pappa då han skulle hämta hem sin motorcykel. så det var bara en snabb visit.
när jag kom hem där ifrån klippte mamma mig vilket var väl behövligt. har känts som om jag haft svinto längst ner i topparna nu ett tag så nu är det tjockt o ser fint ut igen :))
.
tio i sju tar jag bussen in till malmö IGEN fast denna gång med amanda emilie och emma. vi ska käka och träffa några vänner.
.
IMORGON... börjar skolan... vet inte riktigt om det ska bli kul eller tråkigt haha. Men ja mest kul för jag kommer ju få träffa peddan carra o malla igen. Men att gå efter schema o så suger.. hade bara velat börja  jobba nu känner jag.. få inkomst, flytta o ja göra en massa roliga saker. Men det får vänta ett år till i alla fall :).
.
Ha det gutt
Trackback
RSS 2.0